כיצד לשפר את לחיצת החזה שלך בעשרות קילוגרמים במספר חודשים בודדים? באיזה נפח ועצימות נדרש לעבוד? אילו שינויים ניתן לבצע כדי להמשיך להתקדם בתוכנית? כל זאת במאמר הבא.

קרא עוד  
סיקורים, כתבות ומאמרים - כל הדברים החדשים שאתם רק רוצים לדעת!
1 תגובות
מייק (משה) ביקוב | תזונה ותוספים

האם עדיף לצרוך את החלבון שלנו לפני או אחרי האימון? האם קיים חלון הזדמנויות בו נדרשת צריכה של חלבון בטווח זמן של 45-60 דקות לאחר האימון? מה הן ההשפעות הפיזיולוגיות בכל גישה? כל זאת במאמר הבא.

קרא עוד  
0 תגובות
צוות LBS | תזונה ותוספים

האם ישנו קשר ממשי בין צריכת מוצרים מהחי לסרטן ומחלות לב? האם תזונה צמחונית או טבעונית מונעת התפתחות של תאים סרטניים אצל בני אדם? מה הם היתרונות בצריכת מוצרים מהחי כנגד מוצרים מהצומח? איזו גישה תזונתית בריאה יותר? כל זאת במאמר הבא.

קרא עוד  
2 תגובות
אייל מזוז - צוות LBS | תוכניות אימונים

התוכנית של ג'ים וונדלר 5/3/1 עשתה ניסים ונפלאות בתחום תורת האימון בשנים האחרונות. התוכנית, בניגוד לאחרות, היא קצרה, עצימה ואפקטיבית בו זמנית. אומנם העקרונות שלה מבוססים על פאוורליפטינג, אבל יש לה את היכולת להתאים גם לבאדיבילדינג בו זמנית. מה הם העקרונות בתוכנית? כיצד מתקדמים משבוע לשבוע? מה עושים כשמגיעים לכשל? כל זאת במאמר הבא.

קרא עוד  
0 תגובות
צוות LBS | תזונה ותוספים

האם כל הקלוריות נולדו שוות? האם אנשים דומים מבחינת נתונים פיזיולוגים יכולים לרדת בקצב שונה במשקל במידה ויצרכו ויוציאו את אותו הסך הקלורי? מה הם העקרונות שעומדים מאחורי המאזן האנרגטי (צריכה כנגד הוצאה קלורית) בגוף האדם?

קרא עוד  

הירשם לניוזלטר כעת!

הירשם וקבל את כל המידע לתיבת האימייל שלך!

הרשמתך בוצעה בהצלחה!