כיצד לשפר את לחיצת החזה שלך בעשרות קילוגרמים במספר חודשים בודדים? באיזה נפח ועצימות נדרש לעבוד? אילו שינויים ניתן לבצע כדי להמשיך להתקדם בתוכנית? כל זאת במאמר הבא.

קרא עוד  
סיקורים, כתבות ומאמרים - כל הדברים החדשים שאתם רק רוצים לדעת!
0 תגובות
נתנאל מושקוביץ | אימונים

כיצד המומחים בתחום נמנעו מפציעות במשך שנים רבות? מי אלו שנפצעו ומה ניתן ללמוד מהם? אילו אלמנטים ניתן לשלב בתוכנית האימונים כדי לא להפצע? 27 טיפים שיעזרו לכם להשאר שלמים ובריאים בחדר הכושר.

קרא עוד  
5 תגובות
מורן ו. | אימונים

תרגיל האוברהד פרס הוא תרגיל מורכב לשרירי הכתפיים המערב חלק גדול משרירי פלג הגוף העליון ושרירי הליבה. דגשים לטכניקה נכונה, כיצד להימנע מפציעות מיותרות והבנה בסיסית של התנועה המתבצעת – כל זאת במאמר הבא.

קרא עוד  
4 תגובות
נתנאל מושקוביץ | אימונים

סקווט הוא התרגיל החשוב ביותר בחדר כושר, אך עשוי להיות אתגר לבעלי ברכיים רגישות. התשובה המיידית והנכונה היא לרוב תיקון טכניקה, אולם תופתעו לגלות שישנן אופציות נוספות. כיצד מגברים את השליטה כמפתח להתמודדות עם ברכיים רגישות? כל זאת במאמר הבא.

קרא עוד  
6 תגובות
נתנאל מושקוביץ ואלין אלקין | אימונים

לא כל התרגילים נוצרו שווים. מה הם התרגילים החשובים ביותר לקהל הרחב בחדר כושר? איך לפשט את הלמידה של התרגילים בעזרת תוכניות התקדמות פשוטות מרמת המתחיל עד לרמות המתקדמות? כל זאת במאמר הבא.

קרא עוד  
2 תגובות
נתנאל מושקוביץ ואלין אלקין | אימונים

למי מותאם התרגיל דדליפט רומני? כיצד לבצע את התרגיל בטכניקה נכונה? אילו שרירים מעורבים בביצוע התנועה? האם דדליפט רומני עדיף על דדליפט קלאסי? כל זאת במאמר הבא.

קרא עוד  

הירשם לניוזלטר כעת!

הירשם וקבל את כל המידע לתיבת האימייל שלך!

הרשמתך בוצעה בהצלחה!